Integrasjoner
ITX Kontaktsenter tilbyr et åpent API og webhook-rammeverk, som gjør det enkelt å integrere. ITX støtter dynamiske tilpasninger og kan integrere seg mot ethvert system. ITX Kontaktsenter integrert med ditt system vil gi deg fordeler som: se umiddelbart hvem kunden er – personlig service, hvem kunden snakket med sist, åpne saker/tickets, hva kunden har kjøpt, utestående faktura, pakkesporing m.m.
ITX Kontaktsenter integrert med ditt system vil effektivisere og forenkle kundeservice, til glede for ansatte og kunder. Med ITX Kontaktsenter kan man også måle kundetilfredshet / NPS i all kundekontakt.
Oversikten viser ferdige integrasjoner og eksempler på fordeler man oppnår. Dersom ditt system ikke står oppført i listen, hjelper vi deg med integrasjon.

Hubspot
Få funksjonalitet som Click2call, automatisk visning av kundekort/popup, måling av kundetilfredshet i all kundekontakt, inkludert gjennomførte møter registrert i Hubspot, live-rapporter, coaching med mer. All kommunikasjon lagres på kunden i Hubspot.

SuperOffice CRM & Service/CS
Click2call, automatisk visning av kundekort, måling av kundetilfredshet på all kundekontakt, live-rapporter, coaching m.m. All kommunikasjon lagres på kunden i SuperOffice og mye mer. ITX integrert med SuperOffice gjør at man kan behandle telefoner, chat’s, SoMe, SMS og epost i SuperOffice Service.

Microsoft Dynamics
Ring raskere ut til dine potensielle og eksisterende kunder med bruk av ITX. Ringer kunden tilbake får du pop-up i Dynamics. Måling av kundetilfredshet, live-rapporter og coaching.
Dynamics.

Headshed Cube CRM
Click2call, automatisk visning av kundekort, måling av kundetilfredshet, live-rapporter, opptak og coaching.

Visma Business
Når kunden tar kontakt vises kundens navn, siste kjøp, åpne faktura, åpne saker på kunden, hvem som sist snakket med kunden m.m. All kundedialog lagres på kunden. Måling av kundetilfredshet i all kontakt. ITX UC gir effektiv og profesjonell kundeservice.

Tripletex
Når kunden tar kontakt vises kundens navn, siste kjøp, åpne faktura, åpne saker på kunden, hvem som sist snakket med kunden m.m. All kundedialog lagres på kunden. Måling av kundetilfredshet i all kontakt. ITX UC gir effektiv og profesjonell kundeservice.

mystore
Når kunden tar kontakt vises kundens navn, siste kjøp, åpne faktura, åpne saker på kunden, hvem som sist snakket med kunden m.m. All kundedialog lagres på kunden. ITX gjør det også mulig å måle kundetilfredshet. ITX UC gir effektiv og profesjonell kundeservice.

Multicase
Når kunden tar kontakt vises kundens navn, siste kjøp, åpne faktura, åpne saker på kunden, hvem som sist snakket med kunden m.m. All kundedialog lagres på kunden. ITX gjør det også mulig å måle kundetilfredshet. ITX UC gir effektiv og profesjonell kundeservice.

HansenCX
Når kunden tar kontakt vises kundens navn, status på målere, åpne faktura, åpne saker på kunden, hvem som sist snakket med kunden m.m. All kundedialog lagres på kunden. Måling av kundetilfredshet i all kontakt. ITX UC gir effektiv og profesjonell kundeservice.

Aptic (inkasso)
Løs saker raskere med ITX Dialer. ITX Dialer er tett integrert med Aptic. All aktivitet logges på saken i Aptic. ITX gjør det også mulig å måle kundetilfredshet på all kundekontakt.

Flexi Soft (inkasso)
Løs saker raskere med ITX Dialer. ITX Dialer er tett integrert med Flexi-Soft. All aktivitet logges på saken i Flexi-Soft. ITX gjør det også mulig å måle kundetilfredshet på all kundekontakt.

Netadmin
Synkronisering av kunder, visning av relevant umiddelbart når kunde tar kontakt, samt popup av kundekort i Netadmin, på telefoner, chat’s, sosiale medier. Viser hvem som snakket med kunden sist, åpne saker m.m.

CDK Global
CDK Global + ITX Dialer gir økt salg. Sett opp regler for hvor mange ganger kundene skal ringes. Tar ikke kunden telefon, sendes kampanjetilpasset tekstmelding, helt automatisk. Spar tid og penger.

Microsoft Dynamics NAV
Når kunden tar kontakt vises kundens navn, siste kjøp, åpne faktura, åpne saker på kunden, hvem som sist snakket med kunden m.m. All kundedialog lagres på kunden. Måling av kundetilfredshet i all kontakt.

Microsoft Power BI
Alle rapporter og data i ITX eksponeres ut i Power BI, man velger fritt hva man ønsker.

Qlik view
Alle rapporter og data i ITX eksponeres ut i Power BI, man velger fritt hva man ønsker.

LipScore FAQ
FAQ – få spørsmål fra kundene direkte inn som en kanal i kontaktsenteret og gi kunden umiddelbare svar.

Microsoft Azure
ITX Contact Center integrert med Microsoft Azure og Microsoft Graph åpner for sømløs samhandling. Kontakt oss for mer informasjon.

Sympa HR
ITX Contact Center integrert med Sympa HR forenkler håndtering av ressurser og roller i organisasjonen.

Visma Financial Solutions
Visning av siste kjøp, åpne faktura, sende fakturakopi på epost, reskontro-funksjonalitet m.m.

Lindorff
Visning av siste kjøp, åpne faktura, sende fakturakopi på epost, reskontro-funksjonalitet m.m.

Microsoft ACtive Directory
Integrasjon med Microsoft Active Directory forenkler håndtering av ressurser, roller og ivaretar Single Sign-On.

BRP Systems
Når medlemmet tar kontakt vises nøkkelinformasjon om medlemmet, ubetalte faktura, åpne saker på medlemmet, hvem som sist snakket med medlemmet m.m. All kundedialog lagres på medlemmet. Måling av kundetilfredshet i all kontakt.
Ønsker å vite mer?
Ring oss gjerne på +47 236 80 405 for mer informasjon, eller legg inn din informasjon under og vi tar kontakt med deg.