Integrasjon

Integrasjoner

ITX Kontaktsenter tilbyr et åpent API og webhook-rammeverk, som gjør det enkelt å integrere. ITX støtter dynamiske tilpasninger og kan integrere seg mot ethvert system. ITX Kontaktsenter integrert med ditt system vil gi deg fordeler som: se umiddelbart hvem kunden er – personlig service, hvem kunden snakket med sist, åpne saker/tickets, hva kunden har kjøpt, utestående faktura, pakkesporing, med mer.

ITX Kontaktsenter integrert med ditt system vil effektivisere og forenkle kundeservice, til glede for ansatte og kunder. Med ITX Kontaktsenter kan man også måle kundetilfredshet / NPS i all kundekontakt.

Nedenfor er det oversikt over systemene vi allerede har integrasjon mot. Dersom ditt system ikke står oppført i listen, hjelper vi deg gjerne med å se på en løsning for integrasjon mot ditt system.

Våre integrasjoner:

Fordeler med integrasjon

Alt på ett sted

Mulighet til å samle all kundeinformasjon på et sted.

Enklere

Tilgang til kundeopplysninger direkte i ITX.

Kunnskap

Gjør kundebehandleren kunnskapsrik ved å tilgjengeliggjøre nødvendig informasjon for å gi rask behandling.