Hopp til innholdet

SuperOffice Contact Center

SuperOffice

Med ITX tett integrert med SuperOffice, får du en alt-i-én-løsning for telefoni, sms, facebook, instagram og epost og mye mer, alt tett integrert med SuperOffice. 

Lynrask kundeservice

Med ITX Kontaktsenter (Contact Center) har du én svarknapp for telefoni, chat, sosiale medier, SMS og epost, som betyr enklere og mer effektiv kundeservice. All dialog lagres på kunden, tett integrert med SuperOffice, som gjør det enklere å holde oversikt over hva som er sagt og gjort. Resultatet er mer effektiv kundeservice med kontaktsenterløsning fra ITX.

Personlig kundeservice - skap lojale kunder

Når man besvarer en telefonsamtale, leser epost, eller chatter med kunden, ser man tidligere kundedialog, hvem kunden snakket med sist, åpne kundesaker, nøkkelinformasjon fra ditt system, som ordre, utestående faktura, pakkesporing og vareretur, noe som gjør at man sparer tid på hver henvendelse. Summen av dette er at dine ansatte sparer tid og kunden får raskere hjelp. Dessuten gjør ITX det mulig å starte samtalen med «Hei Lise, du snakker med Erling», noe som gjør at du selv med 1 million kunder, kan tilby dine effektiv og personlig kundeservice.

 

Med funksjonalitet som måling av kundetilfredshet, sakssystem, Live Shopping og skjermdeling får du alt i én løsning hos ITX. Ønsker du å kunne ta med kunden rundt i nettbutikken som i en fysisk butikk, eller ta med kunden rundt i den fysiske butikken over nett, ja da har du kommet til rett plass. Alt tett integrert med SuperOffice – gir deg en effektiv flyt.

Avansert sentralbord for telefoni

ITX støtter avansert funksjonalitet som callback, overflow, samtaleopptak, måling av kundetilfredshet, wallboard-løsning (live-tall på TV), avanserte rapporteringsmuligheter og mye mer. ITX leverer telefoni i Norge, Sverige, Finland, Polen, Danmark, England, Belgia, Frankrike, Tyskland, Nederland og USA. Fordelen med ITX er at man kan jobbe smart samen, også på tvers av landegrensene. Dersom man f.eks. har kunder i Norge, Sverige og Danmark, kan man sette opp overflow-regler, som gjør at man kan dra nytte av de ansatte på tvers av landegrenser, for å unngå å ansette for å ta toppene i hvert land. Et eksempel kan være der det blir lang ventetid i Norge, kan samtalen automatisk og kostnadsfritt overflows til medarbeidere i Sverige og Danmark, slik at kunden alltid får raske svar. Ettersom ITX er tett integrert med SuperOffice, betyr det at medarbeider kan møte kunden personlig ved navn, og få umiddelbar tilgang til relevant informasjon og fremstå som de håndterer kunden lokalt og med god innsikt i kundeforholdet.

Unngå å jobbe i silo - jobb smart på tvers av telefon, chat og sosiale medier

For mange kan det være krevende å være tilgjengelig i flere flater som krever umiddelbar svar, som telefon, chat og sosiale medier. Fordelen med ITX er at ansatte kan være tilgjengelig på telefon og chat samtidig, når man mottar telefon, vil man automatisk være utilgjengelig på chat. Resultatet er at kundene får raskere svar, når chat og telefon går umiddelbart de som er ledige til å kunne svare. For mange betyr ITX at man slipper å jobbe i solo, hvor noen har ansvar for chat og andre har ansvar for telefon. 

Mulighet å jobbe med kvalitet gjennom ITX Coaching

Med i løsningen får man avanserte løsninger å drive opplæring, som kan være spesielt nyttig på kundeservice og salg. Løsningen gjør det mulig for en ny ansatt å lytte og lære av de beste live underveis i telefonsamtaler. Utover å lytte og lære, gjør løsningen det mulig for lederen å koble seg inn på en samtale og gi råd underveis, uten at kunden hører det.  

LIve rapporter og analyse av tall

ITX tilbyr avansert rapporteringsløsninger, både for deg som jobber med kundeservice, men også for deg som jobber med salg.  ITX gjør det lett å følge opp på aktivitet, når man satte KPIer? ITX gir deg svaret på sekunder. Med i løsningen får man også Wallboard-løsninger (tall på TV), som gir det innblikk i aktivitet på kundeservice og salg – i sanntid.

Godt egnet for salg

Med funksjonalitet som klikk og ring fra SuperOffice, gjør at du slipper å taste inn nummer manuelt. Når kunder eller potensielle kunder ringer tilbake, får man opp navnet på kunden og kundekortet popper opp automatisk, slik at man kan møte den som ringer tilbake med «Hei Lise, du snakker med Erling, du jeg ringte deg i stad fordi…». Du får en helt annen start på samtalen enn kun et nummer på din mobil og ikke aner hvem som ringer deg. Live rapporter gir deg kontroll på aktivitet og coaching legger til rette for at man kan jobbe med kvalitet. ITX sin løsning er bygget på sannheten om at resultat er aktivitet * kvalitet.

Måling av kundetilfredshet

I tillegg til at ITX kan måle kundetilfredshet på all kundedialog, som telefonsamtaler, chat, m.m, kan ITX også måle kundetilfredshet på gjennomførte salgsmøter, servicemøter, serviceavtaler m.m. Løsningen vil gi deg informasjon om kvalitet på et utført serviceoppdrag, gjennomført salgsmøte m.m. Man aktivere måling av kundetilfredshet på gitte møtetyper i SuperOffice.

Redusert bomtur på møter/avtaler med SMS-varsling

ITX integrert med SuperOffice, gjør at man kan sette opp automatisk varsling til selger og kunde i forkant av et møte på SMS. Selger vil i sin melding motta informasjon om hvem de skal i møte med, navn og tittel på kontaktperson, telefonnummer, samt veibeskrivelse (Google Maps). Dersom Google Maps forteller deg at du ikke rekker møtet, har man telefonnummer i meldingen, som gjør det lett å komme i kontakt. SMS-varsling til kunde til i mange tilfeller bidra til færre bomturer.

Løs problemer raskere ved å se det kunden ser

ITX ShowMe gjør at man underveis i en telefonsamtale kan på en enkel måte få se det kunden ser og tegne live på mobilen til kunden – du kommer rett inn i stua til kunden på få sekunder – så slipper man lange forklaringer og missforståelser. ITX ShowMe er en del av ITX Kontaktsenter og gjør at man underveis i en telefonsamtale kan dele skjerm, kamera, eller få opp skjermen eller kamera til kunden. Kundeservice har aldri vært enklere. 

Lett å komme i gang

ITX leveres som en skytjeneste, kontaktsenter fra ITX krever ingen installasjon. Vi sørger for det praktiske til en fast lav etablering. 

Hvem bruker ITX integrert med SuperOffice?

ABAX er en av mange kunder som bruker ITX tett integrert med SuperOffice. ABAX har benyttet seg av integrasjonen for sine folk på kundeservice og salg, på tvers av landegrenser i mer enn 10 år.

Vite mer, eller klar for å komme i gang?

Om du vil vite mer, eller om du er klar for å komme i gang med ITX, kan du kontakt oss på telefon +47 236 80 400, eller fylle ut skjema under.