Visma Global Contact Center

VISMA GLOBAL CONTACT CENTER & CUSTOMER CLOUD

Yt kundeservice i verdensklasse med ITX integrert med Visma Global

ITX gir deg en omnikanal kommunikasjonsplattform for telefon, chat, e-post, ticket, sms, sosiale medier, video- og skjermdeling og mye mer. All dialog og data lagres på kunden, integrert med Visma Global.                          

“E-handelskonsernet Multicom lykkes med Visma Global integrert med ITX – Les mer om deres historie

Uavhengig av hvilken kanal kunden kontaktet virksomheten din på, vil du umiddelbart se hvem kunden er, ordre med ordrestatus og pakkesporing. Du vil også kunne se eventuelle tilbud, reskontro og åpne faktura, komplett kommunikasjonshistorikk på tvers av kanaler, åpne tickets/saker og mye mer. 

Lurer for eksempel kunden på når pakken er forventet levert eller å få kopi av en faktura, er du et klikk unna sporingsinformasjon eller utsendelse av fakturakopi. 

Omnikanal kommunikasjon for Visma Global

Uavhengig av hvilken kanal kunden kontaktet virksomheten din på, vil du umiddelbart se hvem kunden er, ordre med ordrestatus og pakkesporing. Du vil også kunne se eventuelle tilbud, reskontro og åpne faktura, komplett kommunikasjonshistorikk på tvers av kanaler, åpne tickets/saker og mye mer. 

Lurer for eksempel kunden på når pakken er forventet levert eller å få kopi av en faktura, er du et klikk unna sporingsinformasjon eller utsendelse av fakturakopi.

Enkelt å komme i gang!

Ser dette fantastisk ut, men du er bekymret for kompleks implementering og oppsett? 

Det behøver du ikke å være – vi setter dette opp og gjør det klart til bruk lynraskt! 

Integration overview:

Integrasjonen mellom ITX og Visma Global gjør det mulig å;

Vil du også øke salg, lojalitet og bli en kundesenter superhelt? Book en demo og se hvordan!

Alt på ett sted

Sømløst

Åpent API