ITX Kontaktsenter

Forskjellen er alt i én løsning

ITX Kontaktsenter

Med ITX får du én svarknapp for telefoni, chat, sosiale medier, SMS og epost.  Alt lagres på kunden.

Når man besvarer telefoni, leser epost, eller chatter med kunden, ser man tidligere kundedialog, hvem kunden snakket med sist, åpne kundesaker, samt nøkkelinformasjon fra ditt system, som ordre, utestående faktura, pakkesporing og vareretur.

Resultatet er lynrask og personlig kundeservice – dine ansatte sparer tid

Med funksjonalitet som måling av kundetilfredshet, sakssystem, Live Shopping og skjermdeling får du alt i én løsning hos ITX.  Ønsker du å kunne ta med kunden rundt i nettbutikken som i en fysisk butikk, eller ta med kunden rundt i den fysiske butikken over nett, ja da har du kommet til rett plass.

 Oversikten under viser kun utvalgte funksjoner for hver kanal.

Telefoni

E-post

WebChat

SMS

Facebook Messenger

Instagram

WeChat

Fordeler ved ITX Contact Center

Alt på ett sted

Mulighet til å kombinere innkommende og utgående henvendelser på et sted.

Integrasjon

Støtter automatisk oppslag mot eksterne systemer.

Rapport og innsikt

Systemet kan utarbeide rapport og innsikt etter ønske og behov.