Kontaktsenter
ITX Kontaktsenter - forskjellen er alt i én løsning
Kontaktsenter
Lynrask kundeservice
Lynrask og personlig kundeservice
Når man besvarer en telefonsamtale, leser epost, eller chatter med kunden, ser man tidligere kundedialog, hvem kunden snakket med sist, åpne kundesaker, nøkkelinformasjon fra ditt system, som ordre, utestående faktura, pakkesporing og vareretur, noe som gjør at man sparer tid på hver henvendelse. Summen av dette er at dine ansatte sparer tid og kunden får raskere hjelp. Dessuten gjør ITX det mulig å starte samtalen med «Hei Lise, du snakker med Erling», noe som gjør at du selv med 1 million kunder, kan tilby dine effektiv og personlig kundeservice.
Med funksjonalitet som måling av kundetilfredshet, sakssystem, Live Shopping og skjermdeling får du alt i én løsning hos ITX. Ønsker du å kunne ta med kunden rundt i nettbutikken som i en fysisk butikk, eller ta med kunden rundt i den fysiske butikken over nett, ja da har du kommet til rett plass
Se det kunden ser
ITX ShowMe gjør at man underveis i en telefonsamtale kan på en enkel måte få se det kunden ser og tegne live på mobilen til kunden – du kommer rett inn i stua til kunden på få sekunder – så slipper man lange forklaringer og missforståelser. ITX ShowMe er en del av ITX Kontaktsenter og gjør at man underveis i en telefonsamtale kan dele skjerm, kamera, eller få opp skjermen eller kamera til kunden. Kundeservice har aldri vært enklere.
Lett å komme i gang?
ITX leveres som en skytjeneste, kontaktsenter fra ITX krever ingen installasjon. Vi sørger for det praktiske til en fast lav etablering.
Kundehistorier fra media:
Bikeshop – får over 200.000 e-post i året – slik fikk de fart
Europris – har gitt oss i kundeservice en helt ny hverdag
Elektroimpotøren – perfeksjonerer sitt omnikanal-konsept
kontaktsenter kontaktsenterløsning contact center
Se hvor mye du kan spare
Uforpliktende demo?
Vi viser deg gjerne hvordan ITX fungerer og hvordan det kan passe inn i din virksomhet. Fyll ut skjema under, eller ta kontakt med oss på +47 236 80 405, eller salg@itx.no.
Funksjonalitet:
Oversikt over funksjonalitet som inngår i ITX Kontaktsenter:
Telefoni
- Softphone
- Dialer
- Viderekobling til mobil
- Opptak
- Coaching
- Callback
- Overflow
- Valgfrie ringeprofiler
- Måling av kundetilfredshet
- Samtale lagres på kunden
- Pop-up når kunden ringer inn
- Click2Call
E-post
- Automatiske saker
- Uavhengig e-postsystem
- Avansert ruting
- E-postmaler
- Automatisk fordeling
- Automatisk kategorisering
- Måling av kundetilfredshet
- Lagres på kunden
WebChat
- Køhåndtering
- Kundetilfredshet
- Meldingsmaler
- URL-sporing
- Designfleksibilitet
- Måling av kundetilfredshet
SMS
- Bedriftens navn som avsender
- Innkommende meldinger
- Utgående meldinger
- Meldingsmaler
- Masseutsendelse
- Lagres på kunden
- Måling av kundetilfredshet
Facebook Messenger
- Standardisert autosvar
- Avansert ruting
- Meldingsmaler
- Køhåndtering
- Lagres på kunden
- Måling av kundetilfredshet
- Sett over-funksjonalitet
- Standardisert autosvar
- Avansert ruting
- Meldingsmaler
- Køhåndtering
- Lagres på kunden
- Måling av kundetilfredshet
- Sett over -funksjonalitet
- Standardisert autosvar
- Avansert ruting
- Meldingsmaler
- Køhåndtering
- Lagres på kunden
- Måling av kundetilfredshet
- Sett over -funksjonalitet
kontaktsenter kontaktsenterløsning contact center
kontaktsenter kontaktsenterløsning contact center.
Fordeler ved ITX Contact Center
Alt på ett sted
Mulighet til å kombinere innkommende og utgående henvendelser på et sted.
Integrasjon
Støtter automatisk oppslag mot eksterne systemer.
Rapport og innsikt
Systemet kan utarbeide rapport og innsikt etter ønske og behov.