Hjem » Keyloop Dracar & Contact

Keyloop Dracar & Contact

Keyloop Dracar & Contact

Få full kontroll over kundedialog og sett fart på salget!

Keyloop integrert med ITX!

 

ITX integrert med Dracar/Contact, sørger for at du får full kontroll over all dialog med kundene dine, alt fra epost, telefonsamtaler, sms, chat til sosiale medier. Alt lagres på kunden.  

 

Med integrasjon mellom ITX, Keyloop Dracar, Contact og Statens Vegvesen får du også et komplett øyeblikksbilde på alt som er relevant å vite om deres bilhold i det du besvarer en telefon, leser en e-post eller lignende. 

 

Det er enkelt betjene og veksle mellom å håndtere eller jobbe med kundedialog i form av epost, sosiale medier, chat, telefon. Du kan via f.eks en telefonsamtale dele eller se kundens skjerm og kamera for å engasjere og overgå kundens forventning til hjelp, assistanse og drive de digitale kjøpsprosessene.

Se for deg at du kan umiddelbart kan vise frem en bil via en telefonsamtale i kundens første interesse når de ringer med spørsmål om en bil, det engasjerer kunden, bidrar til gode kundeopplevelser og vil øke salget.  

 

 

Å kjenne kunden, og få de til å føle seg sett er viktigere enn noen gang i kampen om lojaliteten til en kunde. Vi tror at ved å alltid kunne møte de personlig med navn, og kjenne deres bilhold i øyeblikket man besvarer en telefon bidrar til at de føler seg nettopp viktig.                                  

 

Sefbo / PHM Norge med sine 33 selskap benytter ITX for å få kontroll på dialog med kunder og leverandører. 

Komplett øyeblikksbilde i alle kundeinteraksjoner

Å drive salget og yte den beste servicen er essensen i å drive en suksessfull bedrift. ITX tilbyr en topp moderne CRM & Contact Center med kraftfulle teknologiske verktøy for nettopp dette. Med smarte integrasjoner mot andre viktige kjernesystemer, kan dere også nå lykkes med dette.  

Med ITX integrasjon mot Keyloop håndterer du enkelt både salg og kundeservice i et grensesnitt. Det blir en lek å håndtere alle de ulike kommunikasjonskanalene, og du får en svarknapp for alt. Telefon, e-post/ticketing, chat, og sosiale medier. Kunden vil identifiseres, du vil kunne møte dem personlig, og se all kommunikasjonshistorikk i alle interaksjoner. I tillegg vil man on-demand gjennom integrasjonen for eksempel se nøkkelinformasjon som;

 

  • Hvem kunden er, siste kommunikasjonspunkter og evt åpne saker, tilbud m.m.
  • Alle kjøretøy en kunde har vil vises med reg. nr, antall mnd. siden siste service og års- og bil modell.
  • Oppslag mot Statens Vegvesen for å hente ut EU kontroll frist og andre detaljer om kjøretøy.
 
 

Enkelt å komme i gang!

Ser dette fantastisk ut, men du er bekymret for kompleks implementering og oppsett? 

Det behøver du ikke å være – vi setter dette opp og gjør det klart til bruk lynraskt! 

Vil du også øke salg, lojalitet og bli en kundesenter superhelt? Book en demo og se hvordan!

Alt på ett sted

Sømløst

Åpent API