ITX Norge er et heleid norsk selskap, som er en av de første aktørene på markedet til å tilby en helhetlig kommunikasjonsløsning for kontaktsenter, og for de fleste bedrifter.

Kommunikasjonsløsningen ITX UC benyttes av store og små bedrifter i Norge, Sverige, Finland, Polen, Danmark, England, Nederland, Kina, Australia, Frankrike, Belgia og Italia.

ITX UC er en skalerbar skybasert løsning som passer alt fra små bedrifter, med noen få ansatte, til store internasjonale selskap med flere tusen ansatte. ITX UC gir deg sømløs samhandling på tvers av sentralbord, dialer, chat, SMS, sosiale medier, epost, ticketskjermdeling og CamCast. ITX UC gjør all kommunikasjon om til en enkel og effektiv affære.

ITX har fokus på å utvikle løsninger som kan integrere med bedriftens forretningssystemer, som umiddelbar visning av relevant informasjon for dens medarbeidere, automatisert ruting av innkommende samtaler basert på deres data, og mye mer. Med automatisert ruting kan ITX fjerne tastevalg fra sentralbordet og rute deres kunde, basert på deres data, til sakseier dersom det er en registrert sak på kunden. Det vil si man sender samtale automatisk til verksmester om bilen er på verksted, til salg om kunden nettopp har handlet, eller til leveranse om kunden har mottatt vare siste x dager. ITX gjør deres hverdag enklere og mer effektiv.

Med ITX UC gir vi deres bedrift stor fleksibilitet, med åpent API og et webhook-rammeverk. Gjennom åpne API legger ITX til rette for at bedriften selv kan velge å automatisere manuelle prosesser. Hos ITX kan bedriften velge å gjøre integrasjonene selv, eller få hjelp av en av våre konsulenter.

ITX UC gir deg fordeler som:

  • Èn helhetlig løsning for både kundesenter og salg
  • Effektiviserer utgående (dialer) og inngående aktivitet
  • Automatisk ruting av samtaler basert på deres data (ITX Intelligent Routing)
  • Kundeoppslag mot deres systemer på alle henvendelser, inn og ut
  • Widget for visning av data fra deres forretningssystemer i grensesnittet
  • Måling av kundetilfredshet i alle kanaler
  • ITX Skjermdeling gjør bl.a websalg og kundeservice enklere
  • ITX Info-kiosk
  • Sky-basert løsning – ingen installasjon
  • Åpent API og Webhook-rammeverk
  • Enkel import og eksport av ringeoppdrag fra CRM/ERP
  • Full innsikt på all aktivitetene gjennom live-rapporter
  • Opptak av samtaler, automatisk eller manuell
  • Coaching og opplæringsfunksjon gjennom medlytt og hvisk
  • Kryptert kommunikasjon

Kontaktinformasjon

Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller via en e-post for å få vite mer om våre tjenester.

ITX Norge AS (998 024 986 MVA)
Borgeskogen 47
3160 STOKKE

Telefon: 236 80 400
E-post: post@itx.no