ITX Norge er et heleid norsk selskap som var en av de første aktørene på markedet til å tilby en helhetlig kommunikasjonsløsning for kontaktsenter og call center.

Kommunikasjonsløsningen ITX UC benyttes av små og store kunder i Norge, Sverige, Finland, Polen, Danmark, England, Nederland, Kina og Australia.

ITX UC er en skalerbar skybasert løsning som passer alt fra små bedrifter med noen få ansatte til store internasjonale selskap med flere tusen ansatte. ITX UC gir deg sømløs samhandling på tvers av sentralbord, dialer, chat, SMS, sosiale medier, epost, ticket og skjermdeling. ITX UC gjør kommunikasjon enkelt og effektivt.

ITX har fokus på å utvikle løsninger som kan integreres tett med dine forretningssystem, som visning av relevant informasjon umiddelbart for dine kundebehandlere, automatisert ruting av innkommende samtaler basert på dine data osv. Med automatisert ruting kan ITX fjerne tastevalg fra sentralbordet og rute kunden basert på dine data, som å rute kunde til sakseier dersom kunden har en registrert sak, sende samtale automatisk til verksmester om bilen er på verksted, til salg om kunden nettopp har handlet, eller til leveranse om kunden har mottatt vare siste x dager. ITX gjør din hverdag enklere og mer effektiv.

ITX UC gir vi deg stor fleksibilitet, åpent API og et webhook-rammeverk. Gjennom åpne API legger ITX til rette for at kunden selv kan velge å automatisere manuelle prosesser. Hos ITX kan kunden selv velge å gjøre integrasjonene selv, eller få hjelp fra våre konsulenter.

ITX UC gir deg fordeler som:

  • Èn helhetlig løsning for både kundesenter og salg.
  • Effektiviserer utgående (dialer) og inngående aktivitet.
  • Automatisk ruting av samtaler basert på dine data (ITX Intelligent Routing).
  • Kundeoppslag mot dine systemer på alle henvendelser, ut og inn.
  • Widget for visning av data fra dine forretningssystemer i grensesnittet.
  • Måling av kundetilfredshet i alle kanaler.
  • ITX Skjermdeling gjør websalg og kundeservice enklere.
  • ITX TV-kiosk
  • Skybasert løsning – ingen installasjon
  • Åpent API og Webhook-rammeverk
  • Enkel import og eksport av ringeoppdrag fra CRM/ERP
  • God kontroll på aktivitetene gjennom live-rapporter
  • Opptak av samtaler automatisk eller manuell
  • Coaching og opplæringsfunksjon gjennom medlytt og hvisk
  • Kryptert kommunikasjon

Kontaktinformasjon

Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller via en e-post for å få vite mer om våre tjenester.

ITX Norge AS (998 024 986 MVA)
Borgeskogen 47
3160 STOKKE

Telefon: 236 80 400
E-post: post@itx.no