ITX tett integrert med Multicase
Multicase
ITX forenkler kundeservice og salg
Når du besvarer telefon, leser en epost, besvarer en chat fra nettsiden eller sosiale medier, ser man umiddelbart hvem kunden er, siste kjøp med ordrestatus og pakkesporing, og hvilke varer som er på rest og når de er forventet inn. I tillegg ser man også tilbud, ubetalte faktura, kredittinformasjon, hvem som snakket med kunden sist og mye mer.
Integrasjonen mellom ITX og Multicase gjør det mulig å besvare innkommende henvendelser i løpet av sekunder. Når kunden ringer inn, kan du starte samtalen «Hei, Per, du snakker med Lise».
Løsningen leveres som en skytjeneste som ikke krever noen installasjon og det er lett å komme i gang.
Få GPT til å svare på ordre, faktura og produkt spørsmål for deg!
Med ITX GPT og Multicase åpner det seg noen unike muligheter! Du kan få ITX GPT til å svare på ordre, faktura og produkt spørsmål automatisk med mailbot’en eller som et ferdig generert svarutkast.
Med ITX GPT modulen har du også din egen personlige hjelper (Virtual Assistant) som du når som helst kan spørre om hjelp. Under har vi spurt om status på et ordrenummer. (Hvis ordren er under transport ville du også fått frem sporingslinken).
Effektiviserer og forenkler
Med ITX kan du svare på det aller meste på noen få sekunder. Har kunden sendt en e-post og vedkommende ringer inn, vil e-post automatisk vises dersom du ikke allerede har sett den.
ITX vil effektivisere og forenkle dialogen du har med dine kunder.
Kundehistorie
Det er mange som benytter ITX integrert med Multicase, Evenstad Musikk er en av dem. På video deler Geir Magnus Evenstad, daglig leder i Evenstad Musikk sine erfaringer med ITX.
Få kontroll
Man ser alltid hvem som snakket med kunden sist, e-post sendt og mottatt, tekstmeldinger, chat og mye mer. ITX gir deg full kontroll.
Multicase chat - en del av løsningen fra ITX
Det er mange grunner til å ha chat på nettsiden, men det er samtidig noen ting som er viktig å tenke over. Kunden forventer raske svar. Svarer man ikke innen kort tid grlipper salgsmuligheten og det kan resulterer i en dårlig opplevelse for kunde. Bruker man chat fra ITX, er chat en del av helheten, som betyr at det kommer inn på samme måte som en telefon. Sitter person X opptatt i telefon, vil chat gå automatisk til person Y. ITX vil sørge for at alle får svar raskt og enkelt.
Løsning for salg
ITX gir deg også CRM-funksjonalitet som salgsprosess (koblet mot dine produkter), oppfølging, håndtering av ringelister for effektiv kundeoppfølging, booking av møter, tett integrert med Microsoft Teams og kalender-sync. I all oppfølging av kunder, ser man umiddelbart nøkkelinformasjon om kunden, som om omsetning mot kunde er økende eller synkende, kundens siste kjøp, ubetalte faktura, kredittinformasjon og mye mer.
Når man samler både kundeservice og salg i ITX, får man total oversikt over all kommunikasjon med kunden, det blir enklere og mer effektivt å jobbe sammen.
Enkelt å komme i gang
Det er enkelt å komme i gang med ITX. ITX krever ingen installasjon og ITX sørger for alt av oppsett og integrasjon mot Multicase. ITX kan benyttes på PC og på mobiltelefon, fra hvor som helst. Les mer om kontaktsenter fra ITX.
Ta kontakt for demo og hyggelig prat
Fyll ut skjema nedenfor, så viser vi deg hvordan du som bruker Multicase kan forenkle og effektivisere salg og kundeservice. Du kan også ringe oss på telefon +47 236 80 405