Multicase kontaktsenter

Multicase

ITX + Multicase = Lynrask kundeservice og enklere kundebehandling

MulticaseITX gir deg alt-i-én-løsning for telefon, chat, e-post, sms og sosiale medier. All dialog lagres på kunden, integrert med Multicase. Når du besvarer telefon, leser en e-post, besvarer en chat fra nettsiden eller sosiale medier, ser man umiddelbart hvem kunden er, ordre med ordrestatus og pakkesporing, og hvilke varer som er på rest og når de er forventet inn.   I tillegg ser man også tilbud, ubetalte faktura, hvem som snakket med kunden sist og mye mer.  Dersom kunden lurer på når pakken kommer, er det ett klikk og du har sporingsinformasjon. Integrasjonen mellom ITX og Multicase gjør det mulig å besvare innkommende henvendelser i løpet av sekunder.  Når kunden ringer inn, kan du starte samtalen «Hei, Per, du snakker med Lise».   Uforpliktende demo? Ta kontakt, så viser vi deg hvordan

Effektivisere og forenkle dialogen med kunden

Med ITX kan du svare på det aller meste på noen få sekunder.    Har kunden sendt en e-post og vedkommende ringer inn, vil e-post automatisk vises dersom du ikke allerede har sett den.  

ITX vil effektivisere og forenkle dialogen du har med dine kunder.

Få kontroll

Man ser alltid hvem som snakket med kunden sist, e-post sendt og mottatt, tekstmeldinger, chat og mye mer.  ITX gir deg full kontroll.

Multicase chat - en del av løsningen fra ITX

Det er mange grunner til å ha chat på nettsiden, men det er samtidig noen ting som er viktig å tenke over.  Kunden forventer raske svar.  Svarer man ikke innen kort tid grlipper salgsmuligheten og det kan resulterer i en dårlig opplevelse for kunde.  Bruker man chat fra ITX, er chat en del av helheten, som betyr at det kommer inn på samme måte som en telefon.  Sitter person X opptatt i telefon, vil chat gå automatisk til person Y.  ITX vil sørge for at alle får svar raskt og enkelt.  

Enkelt å komme i gang?

Det er enkelt å komme i gang med ITX. ITX krever ingen installasjon og ITX sørger for alt av oppsett og integrasjon mot Multicase.  ITX kan benyttes på PC og på mobiltelefon, fra hvor som helst. Les mer om kontaktsenter fra ITX.

Uforpliktende demo? Ta kontakt, så viser vi deg hvordan

Kundehistorie

Det er mange som benytter ITX integrert med Multicase, Evenstad Musikk er en av dem.  På video deler Geir Magnus Evenstad, daglig leder i Evenstad Musikk sine erfaringer med ITX.

Les også: Bikeshop får over 200 000 e-post i året


En sniktitt på ITX

All dialog med kunden lagres, slik at det enkelt å holde oversikt.  I eksempelet under ser man hvordan ITX samler all dialog med kunde, hvordan man kan kommunisere internt, samt hvordan ITX henter nøkkelinformasjon fra Multicase, som ordre, tilbud, faktura, pakkesporing, trender i utvikling salg m.m.  (Klikk på bildet for en større visning)

Få tips og triks

Fyll ut skjema nedenfor, så mottar du tips og triks til hvordan du som bruker Multicase kan forenkle og effektivisere salg og kundeservice. Sammen med tips og triks, vil du også få tilsendt produktblad som forklarer integrasjonen med Multicase og hvilke fordeler det kan gi deg og din virksomhet.

Vil du vite mer?

Ta kontakt med oss på telefon +47 236 80 405 eller send oss en epost til salg@itxuc.com.