Visma Business Contact Center

VISMA Business CONTACT CENTER

Lynrask, personlig kundeservice og økt salg med Visma Business + ITX

ITX integrasjon med Visma Business gjør det mulig å tilby en ekte omnikanal kunderserviceopplevelse, og drive salget. 

Supportagentene kan enkelt betjene og veksle mellom å håndtere e-mail/tickets, sosiale medier, chat, telefon, dele eller se kundens skjerm og kamera for å engasjere og overgå kundens forventning til support og bistå de i kjøpsprosesser. Få kundene til å føle seg hjemme ved å yte hyperpersonlig kundeservice også i eventuell nettbutikk. 

Komplett øyeblikksbilde i alle kundeinteraksjoner 

Med ITX integrasjon mot Visma Business håndterer du enkelt multiple kommunikasjonskanaler, får en svarknapp for alt, og veksler enkelt mellom telefon, e-post/ticketing, chat, og sosiale medier. Kunden vil indentifiseres, og du vil kunne møte de personlig, og se all kommunikasjonshistorikk i alle interaksjoner. I tillegg vil man on-demand gjennom integrasjonen for eksempel se nøkkelinformasjon som;

Enkelt å komme i gang!

Ser dette fantastisk ut, men du er bekymret for kompleks implementering og oppsett? 

Det behøver du ikke å være – vi setter dette opp og gjør det klart til bruk lynraskt! 

Vil du også øke salg, lojalitet og bli en kundesenter superhelt? Book en demo og se hvordan!