Visma Business Contact Center
VISMA Business CONTACT CENTER
Lynrask, personlig kundeservice og økt salg med Visma Business + ITX
ITX integrasjon med Visma Business gjør det mulig å tilby en ekte omnikanal kunderserviceopplevelse, og drive salget.
Supportagentene kan enkelt betjene og veksle mellom å håndtere e-mail/tickets, sosiale medier, chat, telefon, dele eller se kundens skjerm og kamera for å engasjere og overgå kundens forventning til support og bistå de i kjøpsprosesser. Få kundene til å føle seg hjemme ved å yte hyperpersonlig kundeservice også i eventuell nettbutikk.
Komplett øyeblikksbilde i alle kundeinteraksjoner
Med ITX integrasjon mot Visma Business håndterer du enkelt multiple kommunikasjonskanaler, får en svarknapp for alt, og veksler enkelt mellom telefon, e-post/ticketing, chat, og sosiale medier. Kunden vil indentifiseres, og du vil kunne møte de personlig, og se all kommunikasjonshistorikk i alle interaksjoner. I tillegg vil man on-demand gjennom integrasjonen for eksempel se nøkkelinformasjon som;
- Hvem kunden er, siste kommunikasjonspunkter og evt åpne saker
- Visning av faktura og saldo på kunden
- Enkelt sende eller se fakturakopi på et klikk
- Enkelt spore eventuelle pakker
Enkelt å komme i gang!
Ser dette fantastisk ut, men du er bekymret for kompleks implementering og oppsett?
Det behøver du ikke å være – vi setter dette opp og gjør det klart til bruk lynraskt!
Vil du også øke salg, lojalitet og bli en kundesenter superhelt? Book en demo og se hvordan!