Kundecaser


SKITT! - Vi skal starte med fiske!
«ITX var den aktøren vi fant som faktisk klarte å levere en helhet på tvers av alle kanalene vi kommuniserer med kundene våre på en kundevennlig, effektiv og smart måte.» – Anders Amundsen, daglig leder i Skitt Fiske


Fra fire løsninger til én med ITX Kontaktsenter
«Tidligere jobbet vi i fire parallelle løsninger som ikke samhandlet, nå har vi en helhetlig- og helintegrert plattform for kundeservice og support – det har gitt oss en helt ny hverdag» – Tron Atle Løvig, daglig leder i Multicom


Har gitt oss i kundeservice en helt ny hverdag
«Før de gjorde investeringen, var det mye manuell håndtering i avdelingen, ikke minst av e-poster. Det hendte at henvendelser ble behandlet dobbelt om en kunde eksempelvis både sendte inn kontaktskjema og ringte. – Det medførte dobbeltarbeid og i noen tilfeller også to svar til kunden, sier kundeservicemedarbeider Ketil Kristoffersen.»


Bikeshop effektiviserte kundeservice med 50 % på 6 måneder
«Vi har snakket lenge om at support er nødt til å se etter nye løsninger for å møte det økte trykket på kundeservice. Mitt fokus har hele tiden vært at vi skal prestere på det beste nivået vi innehar av kundeservice. For at vi skal kunne opprettholde dette nivået, så var vi nødt til å se oss rundt etter løsninger som er tilrettelagt for nettopp dette.»


Elektroimportøren – ITX Contact Center i 24 butikker og sentral kundeservice
«Vi satte oss ned med ITX over Teams og skrev en ønskeliste lang som et vondt år, med integrasjoner mot blant annet AutoStore-roboter, Visma Business, samt EDI-systemer. Etter én måned med utvikling ut ifra listen vi hadde skrevet, leverte ITX 100 % til avtalt pris og tid, på første forsøk.»


Sprell Butikk – ITX Contact Center i 12 butikker og sentral kundesevice
«Med ITX sin løsning har vi gått fra et regime med gule lapper, mobiltelefon og mail, til en moderne effektiv kundeservice der alle kanaler er integrert og der henvendelser ikke blir glemt. ITX sin SAAS løsning i skyen ble implementert på noen få uker internt hos Sprell.»


Skeidar bygger fremtidens kundesenter
«Vi valgt ITX basert på pris og muligheten for å integrere flere av våre kjernesystemer, noe som vil effektivisere hverdagen til de ansatte. Vi får rask tilgang til transaksjoner, ordrestatus og pakkesporing. Hele tanken er at man skal slippe å bevege seg mellom flere systemer.»


Family Sports Club effektiviserer kundeservice og salg
«For å nå vår Visjon var vi nødt til å organisere og strukturere kommunikasjonen med våre medlemmer. Kunden henvender seg til oss i mange forskjellige kanaler. Vi hadde ikke et godt nok system for å fange opp all dialog og samle den slik at vi kunne yte den kundeservicen vi ønsket.»


Polar Kraft har ITX Contact Center tett integrert med Elwin
«Vi opplever å ha kommet i kontakt med en dyktig og dedikert gjeng som virkelig vil at vi skal lykkes med ITX. Nå gleder vi oss til å komme i gang med et kommunikasjonssystem som vi har stor tro på at vil gjøre hverdagen enklere å gi oss bedre forutsetning til å skape enda bedre kundeopplevelser.»


Interkreditt løser inkassosakene raskere
«ITX er veldig brukervennlig, så vi slipper å bruke så mye IT-ressurser for å nyte godt av effektiviteten i systemet. Vi har satt stor pris på fleksibiliteten i ITX, og løsningen fungerer like bra på hjemmekontor som på kontoret. Vi er svært fornøyd med opplæringen som ble gitt, og vi har fått veldig raskt svar de gangene vi har kontaktet kundeservice.»


Evenstad Musikk benytter ITX Contact Center integrert med Multicase
«Evenstad Musikk er nå mer tilgjengelig for sine kunder og sparer tid på effektiv kundeservice. Dette er vinn-vinn.»


Frydenbø Bil benytter ITX CamCast
«Med ITX CamCast får vi endelig et godt og sømløst tilbud til de av våre kunder som ikke ønsker å besøke butikken.»