Frydenbø Bil benytter ITX CamCast
20. november 2020, Morten F. Klausen

«Med ITX CamCast får vi endelig et godt og sømløst tilbud til de av våre kunder som ikke ønsker å besøke butikken.»

— Glenn Wange, Markedssjef i Frydenbø Bil

 

ITX Dialer gir økt aktivitet, kvalitet og kontroll
21. august 2020, Morten F. Klausen

«ITX hjelper oss gjennomføre vår kundekontakt effektivt og stabilt. De har i flere år bidratt med sine solide tekniske løsninger og utmerket oppfølging. Vi er stolte av vårt samarbeid med ITX»

— Business Intelligence Developer i Schibsted Norge SMB, Jacob Lorentzen Mandal

 

Interkreditt løser inkassosakene raskere
10. august 2020, Morten F. Klausen

«ITX er veldig brukervennlig, så vi slipper å bruke så mye IT-ressurser for å nyte godt av effektiviteten i systemet. Vi har satt stor pris på fleksibiliteten i ITX, og løsningen fungerer like bra på hjemmekontor som på kontoret. Vi er svært fornøyd med opplæringen som ble gitt, og vi har fått veldig raskt svar de gangene vi har kontaktet kundeservice.»

— Daglig leder i Interkreditt, Aleksander Linge Ervik

 

Elektroimportøren sine erfaringer med ITX UC
5. juli 2020, Morten F. Klausen

«Vi satte oss ned med ITX over Teams og skrev en ønskeliste lang som et vondt år, med integrasjoner mot blant annet AutoStore-roboter, Visma Business, samt EDI-systemer. Etter én måned med utvikling ut ifra listen vi hadde skrevet, leverte ITX 100 % til avtalt pris og tid, på første forsøk»

— IT-sjef i Elektroimportøren, Odd-Bjørn Langehaug

 

Møller Bil-forhandler tester nytt bruktbilverktøy
16. juni 2020, Morten F. Klausen

«Vi opplever dette som et effektivt verktøy når vi skal selge en bruktbil ut av vårt distrikt, eller det er vanskelig for kunden å komme til oss for å se på bilen»

— Espen Nedrås, Møller Bil

 

Polar Kraft tar i bruk ITX UC, tett integrert med Elwin
12. juni 2020, Morten F. Klausen

«Vi opplever å ha kommet i kontakt med en dyktig og dedikert gjeng som virkelig vil at vi skal lykkes med ITX. Nå gleder vi oss til å komme i gang med et kommunikasjonssystem som vi har stor tro på at vil gjøre hverdagen enklere å gi oss bedre forutsetning til å skape enda bedre kundeopplevelser»

— Kundesjef i Polar Kraft, Frode Schjenken Jensen

 

Stange Energi tar i bruk ITX UC
5. juni 2020, Anna F. Kristensen

Med ITX UC kan Stange Energi tilby effektiv kundeservice på både telefon, WebChat, sosiale medier, e-post, SMS, skjermdeling, CamCast og ticketsystem – alt i én løsning.

 

Elektroimportøren tar i bruk ITX UC
27. mai 2020, Anna F. Kristensen

– Skreddersydde integrasjoner med underliggende forretningssystemer bidrar til økt effektivisering!

 

Møller Bil tar i bruk kameradeling fra ITX
5. mai 2020, Morten F. Klausen

– Avstand er ikke lenger et problem, sier Salgssjef bruktbil, Roger Stensøy hos Møller Bil Tønsberg!

ITX NORGE TRER INN I TYSKLAND
19. mai 2018, Christian Hofsøy

ITX Norge fortsetter å krysse landegrenser. Siste land ut er Tyskland som føyer seg inn som nummer 10 i rekken av land hvor ITX Norge opererer.

 

VELKOMMEN TIL PROFF OG PROFF FORVALT
19. mai 2018, Christian Hofsøy

Proff og Proff Forvalt har valgt ITX UC som sin kommunikasjonsplattform – og det er vi veldig stolte av!

PROTEINFABRIKKEN STYRKER SEG MED ITX
19. mai 2018, Christian Hofsøy

Vi gleder oss over å kunne dele nyheten om ny kunde med en sterk merkevare – ProteinFabrikken AS.

HVORDAN VET DU AT DU SITTER PÅ EN GULLGRUVE?
23. januar 2018, Christian Hofsøy

I dagens teknologiske marked er det vanskelig å vite om du sitter på en gullgruve. For hva er egentlig en gullgruve? Hvem kan definere den som en gullgruve, brukeren eller deg selv? Og ikke minst, hva gjør ditt produkt til en gullgruve i så fall?

 

ITX UC TIL STAMINA GROUP
13. desember 2017, Christian Hofsøy

Vi gleder oss over å kunne dele nyheten om ny kunde med en sterk merkevare – Stamina Group AS

VI ØNSKER AUKSJONEN.NO VELKOMMEN
7. desember 2017, Christian Hofsøy

Auksjonen.no går for ITX UC som kommunikasjonsplattform. Auksjonen.no er en av Norges største nettsider for auksjoner. I januar 2012 ble Auksjonen.no AS etablert, og har de siste årene hatt en svært sterk vekst. I 2017 sysselsetter de totalt 35 mennesker og drifter 3 avdelinger i Norge. Auksjonen.no har i dag
fokus på salg for næringslivet, private, objekter for banker og finansieringsselskaper, samt avhending av konkursbo.

 

INCREASE YOUR ACTIVITY – GAIN CONTROL OVER THE RESULT
23. oktober 2017, Christian Hofsøy

The activity is what triggers your result – do you agree? Good. In that case, isn`t the activity what we need to focus on above results?
How many debtors you can reach within the work week defines how many cases you can solve that week, because what you do defines where you end up.

«TIL OL MED TREPLANKER»
8. januar 2018, Christian Hofsøy

Dette er en overskrift du aldri kommer til å se noe annet sted enn her. Til tross for at Norge har noen av verdens beste skiløpere, er de avhengig av optimalt utstyr for å prestere – du vil aldri se utøvere på treplanker i OL-løypa. Med dagens utvikling er utstyr like relevant å se på, som kosthold og trening. Så hvorfor skal dine ansatte ha dårligere forutsetninger enn konkurrentene deres?

 

AKTIVITET VS RESULTAT – HVA FOKUSERER DU PÅ?
20. mars 2017, Christian Hofsøy

«Vi får sette oss ned og evaluere resultatene» eller «vi blir nødt til å se bak resultatet.» Du har hørt uttrykkene før, ofte i idrettsammenheng, men like gjeldene i business-sammenheng. Påfallende nok kommer de oftest til uttrykk når resultatene er dårlige, ikke tilfredsstillende, overraskende eller rett og slett pinlige.