Polar Kraft tar i bruk ITX UC, tett integrert med Elwin

Gjennom skreddersydde integrasjoner med forretningssystemer som Elwin, effektivisere og forenkler Polar Kraft informasjonsflyt og kundeserviceopplevelse.

Polar Kraft kan tilby effektiv kundeservice på både telefon, WebChat, sosiale medier, e-post, SMS, skjermdeling, CamCast og ticketsystem – ITX UC, alt i én løsning.

Når kunder tar kontakt blir de møtt av en medarbeider som allerede vet hvem de er, og som sitter klar med den informasjonen kunden normalt er ute etter.

Effektiv kundeservice gir en god kundeopplevelse, i tillegg til at ITX UC gir medarbeiderne i Polar Kraft en enklere hverdag.

«Vi opplever å ha kommet i kontakt med en dyktig og dedikert gjeng som virkelig vil at vi skal lykkes med ITX. Nå gleder vi oss til å komme i gang med et kommunikasjonssystem som vi har stor tro på at vil gjøre hverdagen enklere å gi oss bedre forutsetning til å skape enda bedre kundeopplevelser.»

Frode Schjenken Jensen

Kundesjef i polar kraft