ITX Ticket
ITX Ticket
Det stilles stadig høyere krav til tilgjengelighet både i tradisjonelle kommunikasjonskanaler og i sosiale medier. Kundeservice kan for mange være uoversiktlig og lite effektivt når man må forholde seg til mange kommunikasjonskanaler, som telefon, e-post, sms, sosiale medier og chat.
Få alt på ett sted
Med ITX Ticketing, får du automatisk loggført all dialog (telefonsamtaler, e-post, SMS, chat og henvendelser fra sosiale medier) du har med kunder og leverandører på ett sted, slik at det er enkelt og effektivt å holde oversikten.
Dersom du trenger hjelp til å løse saken, kan man chatte live i kommentarfeltet på sak, som vises umiddelbart hos dine kollegaer du trenger hjelp fra.
Effektivt
Når kunden tar kontakt via telefon, e-post eller chat, vises saken automatisk, slik at man slipper å spørre etter saksnummer, man har full kontroll på tidligere dialog.
ITX har integrasjon mot en rekke ERP og CRM- løsninger, som gjør at ITX også automatisk kan vise informasjon som ordre, tilbud, informasjon som legger til rette for kryssalg, ubetalte faktura m.m. Med ITX får du full kontroll og får en behagelig og effektiv hverdag.
Ønsker du å vite hva en sak koster? Aktiver ITX Time Tracking og du har svaret!
ShowMe - se det kunden ser
Med hjelp av ITX ShowMe, kan du se det kunden ser på få sekunder, så slipper man å bruke lang til å på forklaringer, og frustrasjon, det er alltid enklere å forklare om man ser det samme. ITX ShowMe fungerer for alle, er superenkelt å bruke, krever ingen installasjon – se det kunden ser på noen få sekunder.
Kunnskapsbase - raske og presise svar
Velger man å aktivere kunnskapsbase i ITX, kan man gi kunder presise gode svar, raskt, uten å måtte saken over til den / de som har domenekunnskap. Kunnskapsbasen forenkler håndtering av e-post, chat og telefonsamtaler. Les mer om Kunnskapsbasen.
ITX GPT - Kunstig intelligens
Les mer om ITX GPT
Interessert i å vite mer?
Ta kontakt med oss på telefon +47 236 80 405, eller fyll ut skjema under, så tar vi kontakt med deg.
Fordeler ved ITX Ticketing
Alt på ett sted
Du får alle kanaler i én løsning, som fører til en helhetlig og mer effektiv kundebehandling
Varsling
Man kan følge en sak, slik at man blir varslet når det er en utvikling i saken. Skaper oversikt og kontroll.
Jobb raskere sammen
I ITX Ticketing har man en saksvegg hvor brukerne enkelt kan legge inn kommentarer, bilder og filer. Alle som følger en sak blir varslet når det er oppdatering i saken.