ITX Ticket

– Sakssystemet som samler telefonsamtaler, epost, chat, SMS og sosiale medier

Det stilles stadig høyere krav til tilgjengelighet og kommunikasjon både i tradisjonelle kommunikasjonskanaler og i sosiale medier. Kundeservice og saksbehandling kan for mange være uoversiktlig og lite effektivt når man må forholde seg til mange kommunikasjonskanaler. ITX Ticket samler henvendelser fra kommunikasjonskanaler som e-post, telefon (med eller uten samtaleopptak), chat, SMS og sosiale medier.

ITX Ticket gjør saksbehandling langt mer oversiktlig og effektivt, både for saksbehandler og leder.

Del skjerm på få sekunder – hjelp kunden raskere

For mange er kundeservice enklere og langt mer effektivt om man kan dele skjerm. ITX Ticket gjør det mulig å dele skjerm med kun ett klikk. Skjermdeling har aldri vært enklere. Skjermdeling kan gjøres mot brukere som benytter PC, nettbrett og mobiltelefon. Les mer om ITX Skjermdeling.

Intelligent Routing – samtale kobles automatisk til saksbehandler

Ser for deg at du ringer inn, du trenger hjelp, du har allerede sendt en epost, og det er kanskje noen som jobber med saken din. Når du ringer inn møtes du av en stemme som gir deg flere tastevalg, omsider får du snakke med en person, en person som ikke kjenner til din sak.

Med ITX og Intelligent Routing får man ingen tastevalg, og man kommer umiddelbart til eier av saken. Alternativt, dersom vedkommende ikke er ledig, settes du over til vedkommende sin avdeling som har kunnskapen til å kunne hjelpe deg. Resultatet er bedre kundeservice, mer fornøyde kunder og tid spart internt. ITX Intelligent Routing er vinn-vinn.

Jobb raskere og mer effektivt sammen

I ITX Ticket har man en saksvegg hvor brukerne enkelt kan legge inn kommentarer, bilder og filer. Alle som følger en sak blir varslet på både PC og mobil når det er oppdatering i saken. Saksveggen gjør at man jobber raskere sammen. Saksveggen gjør intern kommunikasjon enklere og mer effektivt, i stor kontrast til å bruke epost for internkommunikasjon på sak.

Du velger ITX Ticket fordi:

  • Du får alle kanaler i en løsning – helhetlig og mer effektiv kundebehandling
  • Man kan dele skjerm på få sekunder – gjør kundeservice langt enklere
  • Man kan følge en sak, slik at man blir varslet når det er utvikling i saken. Du får kontroll.
  • Masseutsendelse og masseoppdatering
  • Automatisk purring
  • Måling av kundetilfredshet
  • Krever ingen installasjon
  • Smart samtalestyring (ITX Intelligent Routing) – spar tid internt og yt bedre kundeservice

Ta kontakt for demo

Ring 236 80 405 eller send epost til salg@itx.no.