ITX WebChat
– Få chat på din nettside på 5 minutter!
ITX tilbyr WebChat-funksjonalitet som gjør det mulig å besvare chat-henvendelser i samme grensesnitt som du besvarer telefonsamtaler og meldinger fra sosiale medier. Sømløs samhandling på tvers av telefon, chat, sosiale medier, epost og SMS gjør kommunikasjon enkelt og effektivt. Er kundebehandler opptatt i telefon, vil chat automatisk rutes til en person som er ledig. Smart styring sørger for en optimal flyt. En chatsamtale kan enkelt settes over til en annen kundebehandler eller kø, på samme måte som en telefonsamtale.
Ta med kunden rundt i din nettbutikk
Som en del av ITX UC, kan man kun ved ett trykk dele skjerm med kunden. Del din nettbutikk og ta med kunden rundt, akkurat som i en helt ordinær butikk. I tillegg til å kunne ta med kunden rundt i din nettbutikk, har du fleksibilitet til å vise kunden venstre skjerm, høyre skjerm, et program, som en faktura, en PowerPoint e.l.
ITX Skjermdeling + ITX WebChat tar kundeservice og netthandel til nye høyder.
Les mer om ITX Skjermdeling.
Bygg maler og gi raskere svar
Ved hjelp av maler kan du gi raskere og mer informative meldinger – på kortere tid. Malene språkstyres og tilpasses den enkelte kunde – automatisk. Malene kan benyttes på tvers av alle kanaler.
Kryptert overføring og automatisk kundeoppslag/popup
ITX WebChat støtter kryptert overføring av valgfri informasjon fra ditt system, f.eks. informasjon fra din kundeweb eller nettside. ITX WebChat kan utføre automatisk kundeoppslag i ITX EMS eller ditt CRM-system. Kundebehandler sparer tid og kunde får bedre og raskere service.
Rapportering
ITX gir unik helhetlig innsyn i overordnet aktivitet, samt detaljoversikt ned på hver enkelt agent, pr. kanal, eller samlet.
Måling av kundetilfredshet
ITX gir deg mulighet til å måle kundetilfredshet på alle kanaler, ned på hver enkelt kanal og agent. Lav kundetilfredshet kan varsles automatisk til nærmeste overordnede.
Opprett sak i ITX Ticket eller ditt sakssystem
Chatsamtale kan enkelt konverteres til sak i ITX Ticket, eller ditt sakssystem. Med ITX Ticket kan du samle henvendelser uansett kanal og gjør samhandling svært enkelt.
Konfigurasjon og oppsett
ITX WebChat er svært enkelt å ta i bruk, ofte bruker man ikke mer enn 5 minutter på å sette det opp. Farger, felter, åpningstider etc. kan enkelt overstyres etter dine preferanser. Ta kontakt med oss og vi hjelper deg i gang.
Integrasjon
ITX UC tilbyr et åpent API, som betyr at alle ITX UC sine moduler, som ITX WebChat kan integreres. ITX UC støtter kryptert REST-API og Rest WebHook (for live overføring til ditt system).
Ta kontakt for demo
Ring 236 80 405 eller send epost til salg@itx.no.