Kontaktsenter

ITX Kontaktsenter – forskjellen er alt i én løsning

Med ITX får du én svarknapp for telefon, chat, sosiale medier, SMS og e-post. Alt lagres på kunden.

Når man besvarer telefon, leser epost eller chatter med kunden ser man tidligere kundedialog, hvem kunden snakket med sist, åpne kundesaker, samt nøkkelinformasjon fra ditt system, som ordre, utestående faktura, pakkesporing og vareretur.

Med funksjonalitet som måling av kundetilfredshet, sakssystem, Live Shopping, skjermdeling, og kunnskapsbase,  legger til rette for at du kan jobbe effektivt og få alt i én løsning. Ta med kunden rundt i nettbutikken eller i den fysiske butikken – selv på avstand.

Resultatet er lynrask og personlig kundeservice – dine ansatte sparer tid.

Møt dine kunder personlig ved navn og få umiddelbar tilgang på relevant informasjon, skaper lojale kunder og fornøyde ansatte som får en behagelig og effektiv hverdag.

Effektiv oppfølging av kunder eller potensielle kunder? – I løsningen får du også ringerobot hvor du kan ringe ut i ønsket tempo. ITX gjør kundeoppfølging enkelt og effektivt.

Prøv vår kalkulator for å se hvor mye du kan spare.

Lett å komme i gang?
ITX leveres som en skytjeneste, og krever ingen installasjon. Vi sørger for det praktiske til en fast lav etablering.

Les mer om Kontaktsenter og våre tilleggstjenester

Kontakt oss:

Vi hjelper deg med verktøyet du trenger!

Ved å velge moduler som er tilpasset deres arbeidshverdag, kan ITX skreddersy en kommunikasjonsløsning til din bedrift. 

ITX Kontaktsenter

Du får én svarknapp for telefoni, chat, sosiale medier, SMS og epost. Alt lagres på kunden. Du får kontroll og dine ansatte jobber effektivt.

ITX Ticketing

Et sakssystem utviklet for å samle all kommunikasjon vedrørende en sak, både intern og ekstern, på et sted.

ITX Dialer

Et effektivt ringeverktøy for å doble, i noen tilfeller femdoble, effektiviteten på utgående samtaler. 

Integrasjoner

ITX UC tilbyr et åpent API og webhook-rammeverk, som gjør det enkelt å integrere. ITX støtter dynamiske tilpasninger og kan integrere seg mot ethvert system

Tilleggsmoduler for en optimalisert løsning. Live shopping (CamCast), skjermdeling, Teams-integrasjon, mobile presence, egendefinerte rapporter, KPI-panel, integrasjoner, med mer.

Pakker

Nedenfor har vi listet opp de mest attraktive pakkene vi tilbyr. Dette er løsninger som kan tilpasses eget behov. 

ITX Premium

Ubegrenset brukere
  • Telefoni (med sentralbord)
  • WebChat
  • Facebook
  • Instagram
  • WeChat
  • SMS
  • E-post
  • Ticket (sakssystem)
  • Skjermdeling
  • Måling av kundetilfredshet
  • Måling av agenttilfredshet
  • Smart omnikanal køstyring
  • Live-rapporter
  • Overflow
  • Callback
  • Coaching
  • Samtaleopptak
  • Business intelligence
  • Enterprise management system
  • Møtekalender med SMS-varsling
  • SMS Marketing
  • API
  • Custom report tool
  • TV Wallboard
  • Dialer
  • Nøkkelinformasjon i KPI-felt
  • Ringeprofiler
  • Eksport av rapporter til Excel
  • Click2Call
  • Pop-up på innkommende
  • Microsoft Power BI support
  • Qlik View support
  • Addons:
  • Live shopping
  • Periodiske rapporter
  • TimeLine
  • Mobile presence
  • Teams-integrasjon
  • Kunnskapsbase
Populær

ITX Contact Center

Ubegrenset brukere
  • Telefoni (med sentralbord)
  • Webchat
  • Facebook
  • Instagram
  • WeChat
  • SMS
  • E-post
  • Smart omnikanal køstyring
  • Live-rapporter
  • Overflow
  • Callback
  • Coaching
  • Samtaleopptak
  • SMS Marketing
  • Business intelligence support
  • Enterprise management system
  • API
  • Custom report tool
  • Nøkkelinformasjon i KPI-felt
  • Ringeprofiler
  • Eksport av rapporter til Excel
  • Click2Call
  • Pop-up på innkommende
  • Microsoft Power BI support
  • Qlik View support
  • Addons:
  • Skjermdeling
  • Live shopping
  • Måling av kundetilfredshet
  • Måling av agenttilfredshet
  • TV Wallboard
  • Periodiske rapporter
  • TimeLine
  • Dialer
  • Møtekalender med SMS-varsling​
  • Mobile presence
  • Teams-integrasjon
  • Kunnskapsbase

ITX Dialer

Ubegrenset brukere
  • Telefoni (med sentralbord)
  • Coaching
  • Callback til køer
  • Overflow på callback
  • Samtaleopptak
  • Ringeprofiler
  • SMS
  • Business intelligence support
  • Enterprise management system
  • Live-rapporter
  • API
  • Click2Call
  • Pop-up på innkommende
  • Eksport av rapporter til Excel

ITX Ticketing

Ubegrenset brukere
  • Ticketing
  • E-post
  • Business intellingence support
  • Enterprise management system
  • API
  • Live-rapporter
  • Custom report tool
  • Nøkkelinformasjon i KPI-felt
  • Eksport av rapporter til Excel

Oppsummering av våre tjenester på kryss og tvers

Vår funksjonalitet