Kontaktsenter
ITX Kontaktsenter – forskjellen er alt i én løsning
Med ITX får du én svarknapp for telefon, chat, sosiale medier, SMS og e-post. Alt lagres på kunden.
Når man besvarer telefon, leser epost eller chatter med kunden ser man tidligere kundedialog, hvem kunden snakket med sist, åpne kundesaker, samt nøkkelinformasjon fra ditt system, som ordre, utestående faktura, pakkesporing og vareretur.
Med funksjonalitet som måling av kundetilfredshet, sakssystem, Live Shopping, skjermdeling, og kunnskapsbase, legger til rette for at du kan jobbe effektivt og få alt i én løsning. Ta med kunden rundt i nettbutikken eller i den fysiske butikken – selv på avstand.
Resultatet er lynrask og personlig kundeservice – dine ansatte sparer tid.
Møt dine kunder personlig ved navn og få umiddelbar tilgang på relevant informasjon, skaper lojale kunder og fornøyde ansatte som får en behagelig og effektiv hverdag.
Effektiv oppfølging av kunder eller potensielle kunder? – I løsningen får du også ringerobot hvor du kan ringe ut i ønsket tempo. ITX gjør kundeoppfølging enkelt og effektivt.
Lett å komme i gang?
ITX leveres som en skytjeneste, og krever ingen installasjon. Vi sørger for det praktiske til en fast lav etablering.
Se hvor mye du kan spare
Vi har utviklet en kalkulator, hvor du selv kan beregne hvor mye du kan spare på å økt effektivitet. Nøkkelen ligger i umiddelbar tilgang på informasjon i hver enkelt kundekontakt, som gjør at du slipper å bruke tid på å lete frem informasjon i systemer og hos dine kolleger.
I tillegg til økt effektivitet, vil du også oppleve redusert risiko. Årsaken til det er fordi all dialog med kunder og leverandører er tilgjengelig på tvers av ansette og avdelinger. Hvem som skal se hva, bestemmer du.