Hopp til innholdet
Hjem » Kundeportal

Kundeportal

Selvbetjening i kundeportal

Selvhjelp og kundeportal

Med ID Messaging får du en meldingstjeneste og løsning for saker bak innlogget kundeportal. Dette tilrettelegger for smidig selvbetjening for kunder, som enkelt kan se status i sine saker, skrive melding, eller chatte innlogget og identifisert. 

For den ansatte, betyr det at de kan håndtere sikre meldinger mot kundeportal i samme løsning som de håndterer epost, chat, SMS, sosiale medeier og telefonsamtaler – alt på ett sted, enkelt og effektivt.

Sikker dialog

I tillegg til at løsningen sikrer enkel selvbetjening for dine kunder, gjør også løsningen det sikrere å kommunisere.  Løsningen gjør det enkelt å sende sikre meldinger til kunde, også i tilfeller der du har fått en epost fra kunden, men har behov for å sende en sikker melding tilbake som inneholder sensitiv informasjon.

Integrasjon - enkelt å komme i gang

Dersom dere allerede tilbyr dine kunder en løsning for «Min side» eller netbutikk, kan du enkelt plugge inn løsningen fra ITX, slik at man slipper å logge inn flere steder.

Selvbetjening, og sikker kommunikasjon hos Visma

For å skape tryggere, bedre kunde- og sluttkundeopplevelser har Visma Amili integrert ITX ID-Messaging i sin nye portal for kunder og sluttkunder.

Vi tok en prat med Product Manager i Visma Amili, Delaksikan Krishnasamymudali om lansering av produktet, og deres vurderinger i valg av løsninger for sikker kommunnikasjon. Se hele intervjuet i videoen under. 

Kontakt oss for demo

Dersom du ønsker å vite mer om løsningen, ta gjerne kontakt med oss.