Kundecaser
Ragn-Sells effektiviserer kundeservice og logistikk
Ragn-Sells, en av Nordens største aktører innen avfallshåndtering og gjenvinning, har nylig valgt ITX som leverandør av sin nye kontaktsenterløsning. Med virksomhet i flere land, inkludert Norge, håndterer Ragn-Sells store mengder kundekontakt og komplekse logistikkoperasjoner hver dag. Nå ser de frem til å kunne effektivisere disse prosessene ytterligere med en løsning som samler alle kundekontakter i én plattform.
“Det har vært en gamechanger for oss” - Anne Breiehagen, Hallingplast
Fra Kleivi, øverst i Hallingdal, har industribedriften Hallingplast siden 1969 skapt nye, innovative løsninger innen PE og PP rørsystemer. Fra oppstart og til dags dato, har Hallingplast vært familie-eid, og ved roret sitter nå tredje generasjon.
Fra Hallingdal eksporterer virksomheten nå til over 50 land, har vokst til over 110 ansatte, og omsetter mer enn 740 millioner kroner årlig.
Sefbo, med sine 33 selskap benytter ITX for å få kontroll på dialog med kunder og leverandører
Vi møter Sefbo konsernets CDO, Anders Solum for å lære litt om vekstraketten i vaktmesterbransjen som var etablert så sent som i 2019, og som allerede nærmer seg milliarden i omsetning med en stor portefølje av lokale vaktmesterselskap i hele Norge.
Visma Financial Solutions blir til Visma Amili, og rigger seg til for fremtiden!
I over 10 år har Visma Amili hatt et samarbeid med ITX, som har levert et helt sentralt støttesystem til deres sluttkunderådgivere i møte med sluttkunder.
Redningsselskapet satser omnikanalt med ITX!
«Vi gjorde et omfattende internt arbeid med en kravspesifikasjon, for hva vi i RS så for oss er våre behov i dag, og inn i fremtiden – og utfordret deretter fire anerkjente aktører i bransjen, og gradvis selekterte oss ned til en, hvor ITX kom seirende ut.» – Kjell Hansen, forretningsutvikler RS
Eidsiva bygger fremtidens kundesenter med ITX!
«Når Eidsiva Bredbånd nå rigger seg for fremtidens med kundesenter med sitt team på 75 kolleger – blir det sammen med ITX.»
SKITT! - Vi skal starte med fiske!
«ITX var den aktøren vi fant som faktisk klarte å levere en helhet på tvers av alle kanalene vi kommuniserer med kundene våre på en kundevennlig, effektiv og smart måte.» – Anders Amundsen, daglig leder i Skitt Fiske
Fra fire løsninger til én med ITX Kontaktsenter
«Tidligere jobbet vi i fire parallelle løsninger som ikke samhandlet, nå har vi en helhetlig- og helintegrert plattform for kundeservice og support – det har gitt oss en helt ny hverdag» – Tron Atle Løvig, daglig leder i Multicom
Har gitt oss i kundeservice en helt ny hverdag
«Før de gjorde investeringen, var det mye manuell håndtering i avdelingen, ikke minst av e-poster. Det hendte at henvendelser ble behandlet dobbelt om en kunde eksempelvis både sendte inn kontaktskjema og ringte. – Det medførte dobbeltarbeid og i noen tilfeller også to svar til kunden, sier kundeservicemedarbeider Ketil Kristoffersen.»
Bikeshop effektiviserte kundeservice med 50 % på 6 måneder
«Vi har snakket lenge om at support er nødt til å se etter nye løsninger for å møte det økte trykket på kundeservice. Mitt fokus har hele tiden vært at vi skal prestere på det beste nivået vi innehar av kundeservice. For at vi skal kunne opprettholde dette nivået, så var vi nødt til å se oss rundt etter løsninger som er tilrettelagt for nettopp dette.»
Elektroimportøren – ITX Contact Center i 24 butikker og sentral kundeservice
«Vi satte oss ned med ITX over Teams og skrev en ønskeliste lang som et vondt år, med integrasjoner mot blant annet AutoStore-roboter, Visma Business, samt EDI-systemer. Etter én måned med utvikling ut ifra listen vi hadde skrevet, leverte ITX 100 % til avtalt pris og tid, på første forsøk.»
Sprell Butikk – ITX Contact Center i 12 butikker og sentral kundesevice
«Med ITX sin løsning har vi gått fra et regime med gule lapper, mobiltelefon og mail, til en moderne effektiv kundeservice der alle kanaler er integrert og der henvendelser ikke blir glemt. ITX sin SAAS løsning i skyen ble implementert på noen få uker internt hos Sprell.»
Skeidar bygger fremtidens kundesenter
«Vi valgt ITX basert på pris og muligheten for å integrere flere av våre kjernesystemer, noe som vil effektivisere hverdagen til de ansatte. Vi får rask tilgang til transaksjoner, ordrestatus og pakkesporing. Hele tanken er at man skal slippe å bevege seg mellom flere systemer.»
Family Sports Club effektiviserer kundeservice og salg
«For å nå vår Visjon var vi nødt til å organisere og strukturere kommunikasjonen med våre medlemmer. Kunden henvender seg til oss i mange forskjellige kanaler. Vi hadde ikke et godt nok system for å fange opp all dialog og samle den slik at vi kunne yte den kundeservicen vi ønsket.»
Polar Kraft har ITX Contact Center tett integrert med Elwin
«Vi opplever å ha kommet i kontakt med en dyktig og dedikert gjeng som virkelig vil at vi skal lykkes med ITX. Nå gleder vi oss til å komme i gang med et kommunikasjonssystem som vi har stor tro på at vil gjøre hverdagen enklere å gi oss bedre forutsetning til å skape enda bedre kundeopplevelser.»
Interkreditt løser inkassosakene raskere
«ITX er veldig brukervennlig, så vi slipper å bruke så mye IT-ressurser for å nyte godt av effektiviteten i systemet. Vi har satt stor pris på fleksibiliteten i ITX, og løsningen fungerer like bra på hjemmekontor som på kontoret. Vi er svært fornøyd med opplæringen som ble gitt, og vi har fått veldig raskt svar de gangene vi har kontaktet kundeservice.»
Evenstad Musikk benytter ITX Contact Center integrert med Multicase
«Evenstad Musikk er nå mer tilgjengelig for sine kunder og sparer tid på effektiv kundeservice. Dette er vinn-vinn.»
Frydenbø Bil benytter ITX CamCast
«Med ITX CamCast får vi endelig et godt og sømløst tilbud til de av våre kunder som ikke ønsker å besøke butikken.»
ITX GPT - Virtual Assistant
Høsten 2023 vil vi lansere “ITX GPT”. Din virtuelle agent vil basere seg på kunstig intelligens fra Open AI/Chat GPT, kombinert med kunnskap lagret i kunnskapsbasen, og data i deres ITX.
Vi ser på multiple bruksområder for å implementere AI der det gir mening og kan tilføre verdi.
I første fase vi lansere en unik mailbot med vanvittige kapasiteter for effektiv håndtering av e-post/tickets. Her er noen høydepunkter av kommende funksjonalitet;
– Når man besvarer en e-post, vil den virtuelle agenten komme med forslag til svar basert på kunnskap fra kunnskapsbasen og data i ITX, kombinert med generell kunstig intelligens fra ITX GPT. Man får muligheten til å gjøre tilpasninger før man sender, om man ønsker det.
– Mulighet for å aktivere helautomatisert svar på e-post, som betyr at den virtuelle agenten, ITX GPT, forsøker å besvare e-post i første henvendelse, men dersom kunden ikke er happy med svaret, eller saken ikke løses “one-touch” basert på ITX GPT, vil ITX automatisk delegere saken til et menneske i rett kø for videre bistand.
Er dere interessert i å se på AI-teknologi i deres ITX til høsten? Meld deres interesse allerede nå for å kunne få mulighet til å komme i gang med dette i 2023 i skjema under.