ITX GPT - Virtual Assistant
ITX GPT - Virtual Assistant
ITX GPT er din virtuelle agent som baserer seg på kunstig intelligens fra Open AI/Chat GPT, kombinert med kunnskap lagret i kunnskapsbasen, og data i deres ITX. Du velger selv om ITX skal kunne svare generelt ved hjelp av informasjon fra Open AI eller utelukkende basert på informasjon du har lagt inn i ITX og kunnskapsbase(r). Har du en integrasjon mot Multicase kan ITX GPT også gi deg svar på ordre, faktura og produkt informasjon .
– Få hjelp til å svare kunden du har på tråden ved spørre din egen virtuelle hjelper.
– Når du besvarer en e-post, vil den virtuelle agenten komme med forslag til svar basert på kunnskap fra kunnskapsbasen og data i ITX, kombinert med generell kunstig intelligens fra ITX GPT. Du får muligheten til å gjøre tilpasninger før du sender, hvis du ønsker.
– Mulighet for å aktivere helautomatisert svar på e-post, som betyr at den virtuelle agenten, ITX GPT, forsøker å besvare e-post i første henvendelse, men dersom kunden ikke er happy med svaret, eller saken ikke løses “one-touch” basert på ITX GPT, vil ITX automatisk delegere saken til et menneske i rett kø for videre bistand.
Er dere interessert i å se på AI-teknologi og hvordan det kan forenkle salg og kundeservice? Ta kontakt med oss ved hjelp av skjemaet under.
Sniktitt på ITX GPT
Eksempelet på video viser hvordan ITX hjelper agenten å besvare epost fra kunde, som i eksempelet er “Bob Dylan”. Rent teknisk, så først av alt, tolker ITX GPT spørsmålene fra kunden, og her kan det fort være at det er flere spørsmål i én epost. Når vi har identifisert essensen i det kunden ønsker svar på, så bruker vi treningsdata til å besvare spørsmålene. Det å bygge kunnskaps i ITX Knowledgebase, er ikke bare nyttig innen ITX GPT, men det sørger også for at kunnskap blir lagret i ITX, slik at reduserer risiko ved fravær etc.
I tillegg til at ITX GPT hjelper deg å skrive epost, kan ITX GPT også besvare epost helautomatisk, som gjør at agenten kun bruker tid på mer komplekse henvendelser.