ITX Funksjonaliteter
Oppsummering av våre tjenester på kryss og tvers
Telefon
Inngående og utgående telefoni. Inkludert ringerobot.
Kontaktsenter
Samle all type kommunikasjon på et sted. Ha full oversikt over kunden.
Sakssystem
Håndter saker på en oversiktlig måte ved å samle ekstern og intern kommunikasjon på én sak.
Chat
Besvar henvendelser på chat, med mulighet for malverk på ofte stilte spørsmål, og få alt dokumentert på kunden.
Facebook Messenger
Få lagret meldinger fra Facebook på samme plass som all annen kommunikasjon.
Få lagret meldinger fra Instagram på samme plass som all annen kommunikasjon.
E-post
Motta epost direkte inn i portalen, med mulighet for å koble den direkte til en sak.
SMS
Velg mellom å sende én SMS, eller en masseutsendelse fra en excel-fil.
CamCast
Del kamera på fem sekunder, uavhengig av operativsystem.
ITX GPT
Kunstig intelligens hjelper til å skrive epost, chatbot, oppsummering av samtaler m.m.
Kunnskapsbase
Gjør det enklere å finne relevant informasjon når man snakker med kunden.
Få lagret meldinger fra WhatsApp på samme plass som all annen kommunikasjon.
Skjermdeling
Del skjerm på fem sekunder, på både pc og telefon.
Kalender
Book møter direkte i kalenderen og ha full oversikt over nødvendige timeplaner.
Rapporter
Ferdige og skreddersydde rapporter som kan eksporteres til excel.
Kundetilfredshet
Mulighet til å måle kundetilfredshet, både internt og eksternt.
Kundekort
Mulighet for å skille mellom prospekt, kunde og leverandør.
Søkemuligheter
Lett tilgjengelig informasjon via søkefunksjon.
Integrasjon
Mulighet for å integrere med bedriftens egne systemer, som CRM, BRP, o.l.
Ringerobot
Ta inntil fem telefoner på én gang, og unngå telefonsvar med telefonsvargjennkjenning.
TV
Visulaisering av egendefinerte visninger og resultater.
KPI-panel
Samlet oversikt over egenvalgt informasjon som kommer opp når kunden tar kontakt.
Aktivitetsliste
En oversikt av aktiviteter for hver bruker. Oppfølginger som blir lagret på kunden, kan følges opp via denne listen. Med eller uten varsling.
Medlytt
Medlytt og coaching for medlemmer i et team.
Samtaleopptak
Manuelle og automatiserte opptak, etter egendefinerte regler og behov.
Åpent API
Gir mulighet til å automatisere manuelle prosesser.
Tilpasninger
ITX er en portal som formes av kundene, og det er mulig å tilrettelegge for egendefinerte behov.