Kunnskapsbase
Knowledge Base
Kunnskapsbase effektiviserer og reduserer risiko
Med ITX Knowledge Base kan man bygge kunnskapsbase for intern og ekstern bruk, som interne rutinebeskrivelser, eller dokumentasjon som legger til rette for at kunden kan finne svarene uten å ta kontakt.
Ved å bygge kunnskapsbase i ITX, får man samlet all informasjon ett sted, som vil redusere risiko, samtidig som det forenkler og effektiviserer dialog med kunder og ikke minst reduserer behovet for å sette henvendelser videre.
Reduserer risiko
Effektiviserer kundedialog
ITX Knowledgebase effektiviserer henvendelser på telefon, chat, e-post og sosiale medier, om det er henvendelser fra kunder, leverandører, eller ansatte. I tillegg til at ITX legger til rette for å effektivisere dialog, sikrer man også at kunden alltid får det samme kvalitetssikrede svaret og vil redusere behovet for å sette saken eller telefon videre.
- Når man skal sende e-post, kan man enkelt sette inn innhold fra kunnskapsbasen, fremfor å bruke tid på å skrive.
- Når kunde tar kontakt på chat fra nettsiden, kan man aktivere FAQ (ofte stilte spørsmål), som legger til rette for at kunden finner svarene selv, uten å ta kontakt. Dersom kunden likevel velger å ta kontakt, er det automatisk søk mot kunnskapsbasen mens kunde skriver, som gjør at man får automatisk forslag til svar.
- Når man snakker med kunden på telefon, har man umiddelbar tilgang til informasjon fra kunnskapsbasen, som er enkel søkbar for å gi kunden korte og presisere svar.
- Integrerer Kunnskapsbase og FAQ (Ofte Stilte Spørsmål) med din nettside på få sekunder. Gjør det enkelt for kundene å finnes svarene selv, fremfor å ta kontakt.
Kunstig intelligens
Gjør deg klar for ITX GPT, start å bygge godt innhold i ITX Knowledgebase allerede i dag.
Enkelt å komme i gang med kunnskapsbase
Fyll ut skjema under, så hjelper vi deg i gang med ITX Knowledgebase.