Legende innen mobil – Øistein Eriksen velger ITX til sine kunder

Tidligere Onecall-gründer Øistein Eriksen velger ITX når han leverer sentralbord til sine mobilkunder i Release.

Kundene skal få i både pose og sekk; den mest innovative sentralbordtjenesten kombinert med et bærekraftig mobilkonsept, sier Eriksen, som nå bygger opp det grønne mobilselskapet, Release.

– Kan tilby noe mer

ITX gjør det mulig for oss å levere mer enn et sentralbord. ITX kan levere en alt-i-én-løsning, hvor våre kunder kan få én helhetlig løsning for telefoni, chat, sosiale medier, e-post, sms og digital visning – alt på ett sted.

Våre kunder får rett og slett Norges beste sentralbordtjeneste, sier daglig leder i Release, Øistein Eriksen.

– Bærekraftig løsning

I tillegg til å få den mest innovative tjenesten, får kundene også en bærekraft løsning. “Kjøp ny telefon nå!” – Slik tapper de store selskapene lommeboken din, samtidig som de oppfordrer til sløsing med jordens ressurser. En telefon inneholder aluminium, kobber, gull, sølv og over 30 andre grunnstoffer. Hver ny telefon står for store klimautslipp og ofte også lidelser for gruvearbeidere. Likevel skrotes gode telefoner – fordi det er store penger å tjene på å selge nye, sier Eriksen.

Vi er et mobilselskap som kjemper for ansvarlig og miljøvennlig forbruk. Vi pusser opp pent brukte telefoner og leier dem ut til våre kunder. Dermed kan alle få en god telefon til en bedre pris, og samtidig bedre samvittighet. Gleden ved en god mobil blir enda større når du vet at du ikke sløser, verken med egne penger eller jordens ressurser, sier Eriksen.

– Mange muligheter

Med funksjonalitet som sakshåndtering, måling av kundetilfredshet, wallboard, callback, overflow, coaching, opptak, digital visning og skjermdeling underveis i en telefonsamtale, har vi funnet en samarbeidspartner som gjør oss i stand til å levere til de mest krevende kundene på markedet, sier Eriksen.

Klikk her for å lese mer om kontaktsenteret ITX UC