“En mer musikalsk verden, er en lykkeligere verden!"

Musikkundervisningen Norge AS – Muno er til for å hjelpe så mange som mulig med å utvikle trygghet og glede for musisering. For å nå ut til flest mulig potensielle musikalske sjeler og følge opp elever over det ganske land har samarbeidet med ITX vært sentralt.  

«Det er utrolig tilfredsstillende å jobbe med en leverandør som er opptatt av å finne løsninger som fungerer for OSS»

Ola Håkon Svendsen

Drifts- og logistikkansvarlig

Effektivisering av utgående kundekontakt

Musikkundervisningen hadde utviklet en god struktur for leadsgenerering og markedsaktiviteter i HubSpot, men hadde en stor utfordring rundt telefoni, få automatisert arbeidsstrømmer for utgående kontakt og salg, og ønsket å styrke løsningen også for kundeserviceteamet.

Løsningen ble å bygge automatiserte prosesser og tett integrere ITX i Hubspot.

Muno har beskrevet sitt samarbeid med ITX, les hele uttalelsen ufiltrert under; 

“Vi i Musikkundervisningen Norge AS har brukt ITX som ringesystem siden 2020. Før det ringte vi kunder en og en, og det var en stor forbedring for vår kundekontakt når både salg- og kundeserviceteamet vårt kunne bruke et felles ringesystem som dette.

Sommeren 2021 endret vi også vårt CRMsystem til Hubspot – og vi har sammen med ITX ila høsten 2022 gjort endringer i denne riggen som virkelig har revolusjonert hvordan vi har kunnet jobbe mot våre potensielle og eksisterende kunder. Tidligere brukte salgsteamet mye tid på manuelle prosesser og daglige importer av excellister og slike ting. Fra å bruke outlook og epostmottak som vår primære kanal for leadshåndtering, har vi nå skjemaer og annonser som gjør at potensielle kunder som melder interesse, automatisk blir registrert i CRM-systemet vårt. I CRM systemet har vi satt opp lister som fanger opp disse prospektene og automatisk synkroniserer potensielle kunder inn til ringeoppdrag i ITX, slik at salgsteamet ikke trenger å finne frem prospekter og leads på samme måte som før – de ligger allerede klare og oppdatert til enhver tid i ITX.

Kundeserviceteamet vårt har hatt utfordringer knyttet til løpende håndtering av SMS, men ITX har vært lydhør for dette, og laget et system som gjør at alle smser mottas som tickets i det nye CRMsystemet, og dermed kan knyttes til riktig kunde med en gang for best mulig oversikt.

 Integrasjonen ITX har laget mot vårt nye CRM har vært kjempeviktig for å kunne forbedre arbeidsflyten og sørge for at vi kan hjelpe både gamle og nye kunder så fort som mulig.

Det har vært en veldig spennende og givende prosess å kunne samarbeide med ITX om å sette opp denne løsningen. De har vært lyttende overfor våre behov og vårt user case, og vært raske på å kunne gi support og gjøre evt justeringer basert på våre behov.

Det er utrolig tilfredsstillende å jobbe med en leverandør som er opptatt av å finne løsninger som fungerer for OSS, og som ikke har en unødvendig lang kommunikasjonsvei fra oss som har behovet – til de som faktisk jobber med å finne en løsning på dette behovet.”

– Ole Håkon Svendsen, Musikkundervisningen Norge AS