
To eksperter - kompetanse som utfyller hverandre for fremtidens kundedialog.
ITX og Consort inngår et nytt samarbeid for å styrke kundedialogen i Norge. Partnerskapet kombinerer ITX sin smarte teknologiløsning for kommunikasjon med Consorts kompetanse og ressurser innen bemanning og rådgivning. Målet er å gi selskaper bedre muligheter til å håndtere kundekontakt på en effektiv og profesjonell måte.
«Dette partnerskapet gjør det mulig å kombinere teknologi og menneskelig kompetanse på en måte som løfter kundeservicen,» sier Kristian Mikkelsen (Consort)
«Dette er en no-brainer», sier Lars Christian Buraas (ITX)
ITX er kjent for sine robuste og brukervennlige telefoni- og kommunikasjonssystemer som håndterer alt fra samtaler til digitale henvendelser. Consort har i årevis levert kompetente ressurser og rådgivning til banker og finansaktører. Nå kombinerer de sine styrker for å møte det økende kravet fra kunder som både forventer sømløs teknologi og dyktige mennesker i andre enden av linja.
«Dagens kunder krever mer, både teknisk og menneskelig. Vi har brukt mange år på hver vår spesialitet, og partnerskapet gjør det mulig å kombinere våre styrker for å møte disse kravene,» sier partene samstemt.
Partnerskapet gir kundene tilgang til ITX sine moderne kundebehandlingssystemer, samtidig som de kan benytte Consorts kvalifiserte ressurser. Dette gir fleksibilitet og styrker kundeservicen. Og hvem passer dette for? Svaret er enkelt: alle som er i dialog med sine kunder.
«Om du har kunder, får henvendelser eller rett og slett ønsker å løfte nivået på kommunikasjonen din, så er dette en løsning som treffer», avslutter Buraas og Mikkelsen.
Med dette nye partnerskapet skal ITX og Consort sette en ny standard for hva god kundeservice kan og bør være.
Vil du gi kundene en opplevelse de husker? Book en demo og oppdag hvordan.
+47 236 80 405