Hopp til innholdet

Fra gule lapper, mobiltelefon og mail


«Med ITX sin løsning har vi gått fra et regime med gule lapper, mobiltelefon og mail, til en moderne effektiv kundeservice der alle kanaler er integrert og der henvendelser ikke blir glemt. ITX sin SAAS løsning i skyen ble implementert på noen få uker internt hos Sprell, og oppfølgingen fra ITX sine produkt-eksperter har vært førsteklasses hele veien.»

Alexander Arnesen

Forretningsutvikler i Sprell Butikk

Ekte faghandel

Sprell ønsker å være en ekte faghandel; vi skal hjelpe våre kunder med vår kompetanse om leker og barn, og vi skal gjøre det enkelt for kundene å handle hos oss, både i digitale kanaler og i våre fysiske butikker, sier Alexander Arnesen, Forretningsutvikler i Sprell Butikk AS.

Personlig kundeservice

Vi har alltid vært stolt av vår personlige kundeservice, men merket de siste årene at vi ikke alltid levde opp til våre egne ambisjoner. Et stadig bredere vareutvalg, med mer komplekse produkter som barnevogner og møbler, og nye tjenester som klick&hent, hjemkjøring, osv., krevde mer systemstøtte for å kunne gi topp kundeservice på tvers av alle kanaler, sier Arnesen.

Fra gule lapper, mobiltelefon og mail

Med ITX sin løsning har vi gått fra et regime med gule lapper, mobiltelefon og mail, til en moderne og effektiv kundeservice der alle kanaler er integrert og der henvendelser ikke blir glemt. ITX sin SAAS løsning i skyen ble implementert på noen få uker internt hos Sprell, og oppfølgingen fra ITX sine produkt-eksperter har vært førsteklasses hele veien. Vi ser også et stort potensialet videre fremover, der ITX sin løsningen kan få en sentral rolle i den digitale 1-til-1 kommunikasjonen med våre kunder, sier Arnesen.