Hopp til innholdet

ITX lanserer kundeportal

Hva er en kundeportal?

Kundeportalen er et digitalt innlogget område hvor kundene dine får tilgang til relevant informasjon og verktøy for å opprette og følge opp sine egne henvendelser. Den fungerer som en felles plattform der kommunikasjon, oppfølging og dokumentasjon samles på ett sted.

Portalen gir både deg og kundene dine en strukturert måte å håndtere saker på – med tilgang til tidligere dialog, aktive saker og nyttig kunnskap. Den er utviklet for å avlaste kundeservice, øke tilgjengeligheten og gi en mer profesjonell kundereise. Portalen er tilpasset både bedriftskunder (B2B) og privatpersoner (B2C).

Kundeportal fordeler

Full oversikt

Se statuser, historikk og detaljer om dine saker

Effektiv dialog

Kommuniser med kundeservice uten å oppgi kontaktinformasjon hver gang

Selvhjelp

Finn svar raskt gjennom kunnskapsbasen

Sikkerhet

All kommunikasjon går via kryptert ID-messaging.

Kundeportalen i praksis

Innmelding av saker i kundeportalen bygger på ITX sin fleksible skjemaløsning, som gjør at du kan skreddersy skjemaet for innmelding av nye saker slik du ønsker – både i utforming og hvordan du vil at saken skal flyte i ITX, med kategorisering, køer m.m.

For håndtering av saker i ITX kan du også aktivere vår geniale funksjon for automatisk saksfordeling på kø, som gjør at kundebehandlerne dine blir servert én og én sak i riktig rekkefølge, og dermed slipper å plukke dem selv.

Når blir den tilgjengelig for alle?

Vi er nå i pilotfasen med første kunde, og vi bruker denne perioden til å teste funksjonalitet, samle inn tilbakemeldinger og gjøre forbedringer. Fra høsten 2025 vil kundeportalen være tilgjengelig for kjøp for alle våre kunder.

Vi gleder oss til å vise deg mer, og til å gi deg og dine kunder en smartere måte å jobbe med kundeservice på! Gjerne kontakt oss dersom du har noen spørsmål eller bare er nysgjerrig.

+47 236 80 405