Evenstad Musikk om ITX Contact Center integrert med Multicase

Evenstad Musikk tilbyr Norges største utvalg av musikkutstyr gjennom sinn nettbutikk, evenstadmusikk.no, nettbutikk levert av Multicase. Stort utvalg og ellevill vekst førte til at Evenstad Musikk ønsket å profesjonalisere og effektivisere kundesupport.
Veien til mer effektiv kundeservice
Listen er lang når Geir Magnus Evenstad, daglig leder i Evenstad Musikk forteller om hva som var viktig når de skulle profesjonalisere og effektivisere kundesupport.
- Skulle være en helhetlig løsning for telefoni, e-post, chat, sosiale medier og SMS
- Kommunikasjon skulle lagres på kunden
- Når kunden tok kontakt, skulle kundebehandler se relevant informasjon fra Multicase, som hva kunden hadde kjøpt, plukkstatus, spore pakke, se hvem som snakket med kunden sist og åpne saker
- Mulighet til å ta med kunden rundt i nettbutikken, på samme måte som i en vanlig butikk
- Kundene skulle få personlig service
- Skulle kunne måle kundetilfredshet
- Løsningen skulle være skybasert og ikke kreve noen installasjon
Evenstad Musikk er nå mer tilgjengelig for sine kunder og sparer tid på effektiv kundeservice. Dette er vinn-vinn, både for oss og kunden, sier Geir Magnus Evenstad, daglig leder i Evenstad Musikk.