Selvbetjening i kundeportal
Selvhjelp og kundeportal
Med ID Messaging får du en meldingstjeneste og løsning for saker bak innlogget kundeportal. Dette tilrettelegger for smidig selvbetjening for kunder, som enkelt kan se status i sine saker, skrive melding, eller chatte innlogget og identifisert.
For den ansatte, betyr det at de kan håndtere sikre meldinger mot kundeportal i samme løsning som de håndterer epost, chat, SMS, sosiale medeier og telefonsamtaler – alt på ett sted, enkelt og effektivt.
Sikker dialog
I tillegg til at løsningen sikrer enkel selvbetjening for dine kunder, gjør også løsningen det sikrere å kommunisere. Løsningen gjør det enkelt å sende sikre meldinger til kunde, også i tilfeller der du har fått en epost fra kunden, men har behov for å sende en sikker melding tilbake som inneholder sensitiv informasjon.
Integrasjon - enkelt å komme i gang
Dersom dere allerede tilbyr dine kunder en løsning for “Min side” eller netbutikk, kan du enkelt plugge inn løsningen fra ITX, slik at man slipper å logge inn flere steder.
Selvbetjening, og sikker kommunikasjon hos Visma
For å skape tryggere, bedre kunde- og sluttkundeopplevelser har Visma Amili integrert ITX ID-Messaging i sin nye portal for kunder og sluttkunder.
Vi tok en prat med Product Manager i Visma Amili, Delaksikan Krishnasamymudali om lansering av produktet, og deres vurderinger i valg av løsninger for sikker kommunnikasjon. Se hele intervjuet i videoen under.
Kontakt oss for demo
Dersom du ønsker å vite mer om løsningen, ta gjerne kontakt med oss.