ITX er i sterkt vekst og søker supportmedarbeider til vårt team.

Vi ser etter deg som har god formidlingsevne, teknisk forståelse, er serviceinnstilt og evner å se kundens behov.

ITX Norge utvikler og leverer innovative kommunikasjonsverktøy til bedrifter i hele verden. Som supportmedarbeider vil du jobbe tett med våre kunder og samarbeide med alle avdelinger i ITX. Vi står klare til å satse på deg som ønsker å starte din karrierereise hos oss! Vi har et ungt arbeidsmiljø som oser av engasjement.

Dersom dette høres interessant ut oppfordrer vi deg til å sende en søknad til karriere@itxnorge.no  eller å ringe oss på 46 76 17 51 for en uforpliktende prat om karrieremuligheter hos oss.

Stillingen er ledig for tiltredelse.

Vi tilbyr:

  • Allsidig fulltidsjobb
  • Inngangsbillett til en karrierevei med gode fremtidsutsikter
  • Å bli en del av et team som jobber for felles mål og hjelper hverandre

Arbeidsoppgaver

  • Besvare henvendelser fra kunder per epost, chat og telefon
  • Sikre at kunden benytter tjenestene fra ITX på rett måte
  • Sette deg inn i kundenes utfordringer og ønsker, og være med å videreutvikle ITX

Kvalifikasjoner og egenskaper

  • Drives av å gi god kundeservice
  • God teknisk forståelse
  • Løsningsorientert
  • Selvstendig og ansvarsbevisst
  • Ønske om personlig utvikling og læring
  • Evne til å forstå kundens behov
  • Gode samarbeidsevner
  • Kvalitetsbevisst og strukturert

Et pluss om du har erfaring med

  • SQL og databaser
  • HTML
  • Erfaring/kjennskap til API

Utdanning

  • Relevant utdannelse fra høyskole eller universitet
  • Arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdannelse

Språk

  • Norsk (God fremstillingsevne skriftlig og muntlig)
  • Engelsk (God fremstillingsevne skriftlig og muntlig)